friiidaaanordstroom

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

Inga riktiga ursäkter

Av Frida Nordström - 18 juli 2012 00:37

Hej.

Jag är sååååå ledsen att jag inte bloggat.

Asså det finns så många saker som jag kan säga varför jag inte har bloggat!!

Men det tänkker jag inte för att säga en ursäkt varför jag inte bloggat går ju inte. typ.

För om jag inte har typ haft ''tid'' så, same shit liksom.?

Fast mina ''anledningar'' till varför jag inte bloggat är därför jag heeeelt glömt bort.

Och min data dampade ju så ofta så jag bara gav upp, men det ska jag inte så jag sa till mig själv

nu ska jag blogga ;)

Så  jag ska försöka göra det nu :D

Så snälla kolla gärna min blogg varje dag.

Det kommer bli mer inlägg nu för nya appen för iPhone har kommit nyligen. :D

Rekomenderar starkt.

Gör en fin och bra blogg bara klicka http://www.bloggplatsen.se/ så får ni en bra och följande blogg ska ni se. :)

Jag har testat alla bloggar platser här men den här är bäst. :)

Man kan ha en fin header. (lätt att stoppa in)

Och fina bakrunder osv. :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ute

Av Frida Nordström - 18 juli 2012 22:37

Nu är glassen ute ur frysen! Jag ska betyg sätta dom och sen se vilken som vinner! Jag betygsätter från ett till tio och säger hur dom smakade sött eller surt? Äppelglass: Ja den smakade lite som is-äppelmos men den var godare! Den var lite sö...

Av Frida Nordström - 18 juli 2012 19:57

Ja nu har jag satt glassen i frysen så vi får se hur det blir! ...

Av Frida Nordström - 18 juli 2012 18:28

Héj nu sitter jag och kollar lite på Facebook. Har nyss spelat GTA IV riktigt kul och spännade :) Jag spelar på playstation 3. Har inte så många spel kanske 2? 3? Men spelar typ bara Gta för har fasnat. :) Hör att hunden är uppe på mitt rum...

Av Frida Nordström - 18 juli 2012 14:40

Nu sitter jag och kollar lite på mobilen! Men nu ska jag ta och mysa lite framför tv:en så bye bye.....

Av Frida Nordström - 18 juli 2012 11:55

Hej, vaknade nyss kanske lite tidigare än vad jag trodde jag skulle vakna. Men jag skulle ju vakna tidigt så halv tolv är väll bra, eller? Nja inte precis! Eller mycket bättre än att vakna ett iallafall. ;) Blir väll att försöka installera Sims på...

Presentation

Hej jag heter frida och år snart 13 år.
Jag gillar att fota och shoppa och såna tjejiga stuffs. byebye

Frida

Följ min blogg och min egna väg jag går    

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards